✅پاکسازی پوست صورت به کمک سونا بخار

سونای بخار، اتاقی پر بخار و مطوب  است. قرار گرفتن در این فضا کمک میکند تا فنافذ پوستتان باز شود و آلودگی های عمیق پوست بطور کامل از بین بروند. این پاکسازی به زیبایی و شادابی هرچه بیشتر پوستتان کمک خواهد کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بگوم چگونه میتوان پاکسازی پوست صورت به کمک سونا بخار انجام داد.

اگر برایتان سوال است که سونا بخار چیست پیشنهاد میکنیم قبل از خواندن این مقاله ، مقاله ” سونا چیست؟ ” را مطالعه نمایید:

پاکسازی پوست صورت

بهترین روش پاکسازی پوست صورت چیست؟

برای بسیاری از افرادی سلامتی و زیبایی پوست صورت بسیار مهم است، چراکه بر این باورند پوستی زیبا نشانه ای از بهداشت فردی است. امروزه در بسیاری از مراکز زیبایی،  پاکسازی پوست انجام میشد. پایه این فعالیت بخاردهی در ابتدای فرآیند پاکسازی است. مسئله ای بدیهی است که سونا بخار که فضایی پر بخار و مرطوب است چه تاثیر بسیاری بر پاکسازی پوستتان خواهد داشت.

استفاده درست  و  مداوم از سونا بخار میتواند موجب شادابی، سلامت و زیبایی پوستتان شود به گونه ای که دیگر نیاز به پرداخت هرینه های بسیار برای مراکز پوستی و یا کرم های مرطوب کننده نخواهید داشت.

سونا بخار چگونه بر روی پوست تاثیر میگذارد؟

فواید سونا بخار برای پوست صورت

با ورودتان  به اتاقک سونا بدنتان شروع به واکنش دادن میکند، بگونه ای دمای بدن و ضربان قلبتان بالا خواهد رفت. پوستتان شروع به عرق کردن میکند و تمام منافذ بسته پوستتان باز میشوند و آلودگی های پوستی به همراه سموم بدنتان دفع خواهد شد. در صورت دسترسی نداشتن به فضای سونا بخار میتوانید تنها سونای صورت در منزل انجام دهید.

شما میتوانید برای تامین تجهیزات سونای بخار خود، از دستگاه بخارساز سونا مگااسپا استفاده نمایید.

سونای صورت چیست؟ 

سونای صورت چیست؟

به بیان ساده سونار بخار صورت روشی است که شما در آن به کمک دستگاه بخارساز،  صورت خود را در معرض بخار آب قرار میدهید. صورت با گذشت مدت زمان حدود 5 دقیقه شروع به تعریق کرده، تمام منافذ پوست باز شده و آلدگی های عمیق به سطح پوست منتقل میشند.

بلافاصله بعد از سونای صورت میتوانید به پاکسازی پوست صورت خود بپردازید و صورت خود را  با آب خنک بشویید که پوست صورتتان سفت شاداب شود.

بخور صورت چیست؟

بخور صورت چیست؟

اگر به دستگاه بخارساز و یا همان دستگاه بخور دسترسی ندارید میتوانید تنها پوست صورت را در معرض بخار آب قرار دهید و برای بهبود هرچه بیشتر تاثیر آن با یک حوله بر روی سر مانع از خروج بخار شوید. شما میتوانید با اضافه کردن چند قطره روغن بابونه و یا بابونه خشک شده تاثیر پاکسازی را افزایش دهید.

فواید پاکسازی پوست صورت در منزل چیست؟

سونا بخار برای پوست صورت در منزل نسبت به سایر روش های پاکسازی پوست صوت دارای مزایایی است که در ادامه به بررسی خواهیم پررداخت:

  • پاکسازی صورت با سونای صورت در منزل بسیار برایتان کم هزینه خواهد بود.
  • میتواند به یک برنامه مداوم برایتان تبدیل شود چراکه بسیار در دسترس تر است.
  • به بافت ها و لایه زیرین پوست آسیبی وارد نمیکند.
  • تمامی منافذ مسدود شدیتان باز میشود.
  • پوست صورتتان بسیار نرم و شاداب خواهد شد.
  • از پیری پوست جلوگیری خواهد کرد.

اگر میخواهید بدانید سونا باعث لاعری میشود یا نه میتوانید مقاله: ” آیا سونا باعث لاغری میشود؟ ” مطالعه نمایید.

کلام آخر، در فصول سرد سال که آلودگی هوا و خوشکی پوست بیشتر است، پیشنهاد میشود حتما سونای صورت را در برنامه هفگی خود داشته باشید که حاصل آن پوست شاداب و جذاب برایتان خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.