?هزینه ساخت سونا خشک چقدر است؟

از گذشته تا به الان استخر و سونا جزو  آرامش بخش ترین تفریحات قرار گرفته اند و طرفداران بیشمار را بخود جذب نموده اند. از مزایای استفاده از سونا و استخر میتوان به دفع سموم بدن، ایجاد حس آرامش، کاهش وزن و… اشاره نمود. اگر شماهم بفکر ساخت یا خرید یک سونا درجه یک هستید حتما به هزینه ساخت سونا خشک هم فکر کرده اید. باما همراه باشید تا به اصلی ترین سوالتان پاسخ داده شود.

ساخت سونا خشک

بخش های تشکیل دهنده سونا خشک چیست؟

بخش های سازنده سونا خشک عبارتند از:

  • کلبه چوبی و یا اتاقک
  • هیتر سونا خشک
  • سنگ هیتر سونا خشک
  • تخت و نیمکت
  • تجهیزات کنترل کننده

هزینه ساخت سونا خشک چقدر است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشترین و اصلی ترین بخش هزینه ساخت سونا خشک مرتبط به چوب انتخابی خواهد بود. هزینه دیگر برای هیتر سونا خشک است. شما میتوانید جهت خرید هیتر سونا خشک و سنگ هیتر سونا خشک به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

مورد دیگر انتخاب مجری با سابقه کاری قابل قبول میباشد. شما با صرف هزینه اولیه و انتخاب یک متخصص خوب میتوانید خودتان را از هزینه های بعدی و تعمیرات معاف نمایید.

انتخاب چوب مخصوص سونا خشک

در ایران بهترین انتخاب برای شما چوب کاج روسی است چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است. بطور کلی درختان نرم چوب بهترین انتخاب خواهند بود، مانند:صنوبر و کاج

برای جلوگیری از خروج حرارت و عایق سازی از لمبه استفاده میشود. لمبه در واقع همان سقف و دیوارکوب است که به صورت زبانه و فاق داخل هم میرند و عایق بسیار خوبی را میسازند.

چوب مخصوص تخت و نیمکت سونا

چوب نیمکتی نامی است که برروی چوب مخصوص تخت و نیمکت گذاشته شده است. ضخامتی که برای آن درنظر گرفته میشود چیزی در حدود 25 میلی متر است. اگر بخواهید بطور حدودی ظاهر آن را تجسم کنید باید گفت که شبیه نیمکت داخل پارک ها اما نازکتر.

ابعاد استاندارد سونا خشک

برای ساخت سونا خشک ابعاد استانداردی در نظر گرفته شده است که پیشنهاد میشود این ابعاد رعایت شوند.

  • اتاقی با ارتفاع 2.13، با این ارتفاع میتوان توضیع مناسب گرما در فضا را تضمین نمود.

برای مطالعه مزایای سونا بخار برای سلامتی، کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.